قفل موتور سیکلت

کمی صبر کنید...

راهنمای خرید قفل موتور

با بالا رفتن روزبه روز آمار سرقت وسائل نقلیه از جمله موتور سیکلت باید بسیار هوشیار تر از قبل باشیم و در کنار رعایت یکسری نکات، اقدام به خرید لوازم امنیتی موتور بکنیم. از جمله این لوازم می‌توان به قفل، دزدگیر، ردیاب اشاره کرد. قفل و دزدگیربرای پیشگیری از سرقت موتورسیکلت است ولی ردیاب حکم کورسو امید را برای بازگشت موتور بازی می‌کند.


انواع قفل موتور

بصورت کلی ما چهار نوع قفل برای موتور سیکلت داریم که به شرح زیر است:

شما باید با توجه به نیاز، شرایط و موتورسیکلت خود اقدام به خرید قفل کنید. برای مثال اگر مشکل حمل قفل و زنجیری را ندارید این نوع قفل گزینه مناسبی برای شما است، یا اگر موتورسیکلت‌تان دارای ترمز دیسک است قفل دیسکی را به شما توصیه می‌کنیم.

 البته همانطور که می‌دانید بهتر است موتور خود را به جسمی ثابت ببندید تا احتمال سرقت کاهش پیدا کند. طی تجربه ما ترکیب ترمز دیسکی و یکی از قفل‌های کابلی و زنجیری دارای بیشترین امنیت است.


فروشنده تجهیزات امنیتی موتور

استار سیکلت با سال‌ها سابقه در امر فروش قفل و دزدگیر برندهای معتبر و استاندارد جهانی می‌تواند نیاز هر نوع راکبی را با هر موتورسیکلتی را پوشش دهد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با ما تماس بگیرید.


سوالات متداول

  • بهترین نوع قفل موتور کدام است؟ هر یک از قفل‌ها دارای مزایا و معایبی هستند و شما باید با توجه به نیاز و موتورسیکلت خود اقدام به خرید آن کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله بهترین قفل موتور می‌توانید مراجعه کنید.
  • بهترین مارک قفل موتور کدام است؟ متاسفانه با ورود برندهای بی‌کیفیت چینی باید توجه ویژه‌ای به شرکت سازنده بکنید تا سارق نتواند قفل را بشکند. اما از بهترین برندها می‌توان به ویژن، ردلاین، اوکی اشاره کرد که هر یک چند سالی است که فروش بالایی دارند و خریداران از آن‌ها راضی هستند.
  • قیمت قفل موتور چقدر است؟ قیمت قفل با توجه به آلیاژ ساخته شده آن مشخص می‌شود. اما معمولا قفل‌های زنجیری دارای قیمت بالاتری نسبت به بقیه نوع قفل‌ها هستند. بصورت میانگین قیمت آن از 150.000 تومات تا 1.000.000 تومان متغیر است.
  • چرا خرید دزدگیر و ردیاب در کنار قفل واجب است؟ دزدگیر نقش بازدارنده را برای سرقت موتور بازی می‌کند و احتمال سرقت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همچنین با ردیاب شما می‌توانید حتی در صورت سرقت، امید به بازپس‌گیری موتورتان داشته باشید.