قفل دیسکی

کمی صبر کنید...

راهنمای خرید قفل دیسکی

قفل دیسک به دلیل حفظ امنیت زیادی که دارد همچنین حمل آسان آن بخاطر ابعاد کوچکش امروزه بسیار پرفروش است. اما در خرید قفل دیسک باید نکات مهمی که در پایین ذکر می‌شود را توجه کنید.

ابتدا توجه کنید که قفل باید ضد آب باشد تا به مرور زمان دچار زنگ زدگی نشود و از کار نیوفتد. محور متحرک قفل دیسک باید بسیار محکم باشد تا به فششار اهرم نشکند همچنین ضد اسید بودن آن نیز یک نکته مثبت بزرگ است. همانطور که می‌دانید ترمزهای دیسکی با هم متفاوت هستند و هر یک محیط و ضخامت و طراحی خاص خود را دارند پس فاصله قسمت تو خالی دیسک باید طوری باشد تا به ابعاد قفل مورد انتخاب شما بخورد. 

پیشنهاد می‌شود قفل دیسکی خریداری کنید که مغزی آن ساده نباشد (مانند خورشیدی)، زیرا هر سارقی نمی‌تواند قفل با مغزی‌های دیگر را باز کند.


مزایا و معایب قفل دیسک

همانطور که گفته شد کوچک بودن قفل دیسک باعث می‌شود قفلی به اصطلاح دم دست باشد و شما برای استفاده از آن حتی در زمان‌های کوتاه تنبلی نکنید. اما همین کوچک بودن باعث می‌شود اگر حواستان نباشد و از قفل دیسک استفاده کرده باشید اگر شروع به حرکت کنید خسارت به بار بیاورید و به موتورسیکلت خود آسیب بزنید. 

همچنین استفاده از این قفل برای زمانی که موتور سیکلت شما برای مدت طولانی در خیابان یا پارکینگ‌های عمومی به دور از چشم شما قرار است بماند، توصیه نمیشود. زیرا سارقان ممکن است موتور شما را بلند و به مکانی دیگر جابه‌جا کنند.

البته هر قفلی دارای یکسری مزایا و معایبی است که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله راهنمای خرید قفل موتور مراجعه کنید. اما توصیه ما این است که برای امنیت بیشتر در کنار قفل دیسکی، قفل کابلی نیز در زمان‌هایی که موتورتان طولانی مدت پارک می‌کنید خریداری کنید.


فروشنده قفل دیسکی موتور

استار سیکلت با سال‌ها سابقه در امر فروش قفل مدل دیسک برندهای معتبر مانند ردلاین، ردو، اوکی و....می‌تواند پاسخ‌دهنده قشر وسیعی از مشتریان باشد. برای مشاوره در امر خرید قفل می‌توانید با ما تماس بگیرید.