قفل کابلی

کمی صبر کنید...

مزایا و معایب خرید قفل کابلی یا شلنگی

امنیت قفل کابلی به نسبت بالا است زیرا هم استفاده از آن راحت است و هم برای حمل و نقل به دلیل انعطاف زیاد به دردسر نمیوفتید. مهم‌ترین مزیت آن این است که با استفاده از آن می‌توانید موتورسیکلت‌تان را به جسمی دیگر ببندید تا سارق نتواند موتور را جابه‌جا کند. عیب بزرگی که این قفل دارد مانند قفل زنجیری مستحکم نیست و قسمت کابل از قسمت سری ممکن است باز شود.


نکات استفاده از قفل شلنگی

بسیار مهم است که سری قفل هیچگاه روی زمین نیوفتد  تا به ضربه بتوان آن را شکاند، اگر موتور را به جایی نمی‌بندید آن را از بین چرخ‌ها رد کنید و سر آن را روی زین موتور قرار دهید. اگر هم موتور را به جایی می‌بندید کابل را آن قدر دور آن جسم بپیچید که کاملاً کابل سفت به موتور بچسبد.

اگر موتورسیکلت شما دارای ترمز دیسکی است به شما پیشنهاد می‌کنیم برای امنیت بیشتر قفل دیسکی نیز در کنار این قفل خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله راهنمای خرید قفل موتورسیکلت را بخوانید.


فروشنده قفل کابلی موتور

استار سیکلت با سال‌ها سابقه در امر فروش قفل مدل کابلی برندهای معتبر مانند ردلاین، ردو، اوکی و....می‌تواند پاسخ‌دهنده قشر وسیعی از مشتریان باشد. برای مشاوره در امر خرید قفل می‌توانید با ما تماس بگیرید.