کلاه کاسکت کودک

کمی صبر کنید...

خرید کلاه کاسکت کودک

همانطور که می‌دانید کودکان در سن رشد هستند و بسیاری از اندام آن‌ها مانند جمجمه هنوز مانند انسان بالغ، سفت نشده است. بنابراین اگر قرار است آن‌ها روی موتور سیکلت بنشینند باید حفاظت زیادی از آنان شود تا در صورت تصادف (هرچند آرام) به اندام آن‌ها مخصوصاً سر ضربه وارد نشود که جبران آن امری محال است و روی آینده آنان تاثیر گذار است. 

خرید کلاه کاسکت برای بچه‌ها علاوه بر ایمنی، فرهنگ موتور سواری درست را به آنان از دوران کودکی میاموزد.


کلاه کاسکت کودک بدون فک یا فک‌دار؟

مشخصاً برای کودکان نیز مانند بزرگسالان کلاه کاسکت فک دار ایمنی بیشتری دارد ولی نکته مهمی که بسیاری از ما توجه نداریم این است که اولاً سر کودک هر ساله بزرگ می‌شود، به همین دلیل ممکن است کلاهی که الان می‌خرید تنها یک سال به کار کودک شما بیاید. دوماً معمولاً دیده می‌شود بچه‌ها پس از مدتی آب دهان خود را به کلاه فک دار می‌مالند و همین نکته‌ای می‌شود که پس از مدتی عملاً از کلاه کاسکت کودک خریداری شده نمی‌توان استفاده کرد زیرا کلاه کاسکت بوی بدی می‌گیرد.

البته همچنان ما کلاه کاسکت فک ثابت را برای کودکان توصیه می‌کنیم ولی حواستان باشد دو نکته بالا را از همان ابتدا با فرزندتان در میان بگذارید تا از کلاه بتوانید بیشترین بهره را ببرید. اگر می‌خواهید این ریسک را هم نکنید می‌توانید به خرید کلاه کاسکت بدون فک برای بچه نیز فکر کنید.


قیمت کلاه کاسکت کودک

به دلیل اندازه کوچک کلاه ایمنی موتور بچه گانه قیمت بالایی ندارد. قیمت این نوع کلاه از 300.000 تومان شروع می‌شود. توجه کنید متریال مورد استفاده در این نوع کلاه کاسکت ها معمولی است زیرا سازنده‌ها بنا را بر این گذاشته‌اند که موتور سواری با کودک با سرعت بالا انجام نمی‌گیرد.


انواع طرح و رنگبندی کلاه کاسکت بچه‌گانه

فروشنده کلاه‌های ایمنی کودک متاسفانه بسیار محدود و کم هستند از اینرو برای والدین خرید این نوع کلاه مخصوصاً اگر در شهرستان باشند امری سخت است؛ فروشگاه استار سیکلت با توجه به نیاز بازار اقدام به فروش انواع کلاه کاسکت کودکانه در سایز و طرح‌های مختلف کرده است. شما در هرجای ایران باشید می‌توانید از ما خرید کنید. همچنین اگر در تهران باشید می‌توانید بصورتی حضوری اقدام به خرید کنید.


سوالات متداول

  • کلاه کاسکت کودک تا چند سال اندازه مناسب است؟ معمولاً کلاه فک ثابت از 6 تا 13 و کلاه بدون فک از 8 تا 15 سال مناسب سر فرزند شما است.
  • برای کودکان چه برند کلاه کاسکتی استانداردتر است؟ معمولاً برندهای مطرح کلاه کاسکت سازی برای کودکان مدلی ندارند ولی باید در نظر داشته باشید که کلاه کاسکت خارجی برای کودکان انتخاب مناسب‌تری است.